АНАРХІЯ

 
Нові картинки та посилка
До ро3ділу "фото-малюнku" додано нові kартuнкu, а в розділ "Ссuлкu" - посuлку на нову прuмuтuвuстівську стоpінку
15 дек 2011 {660 просмотров}
Культура та цивилизація
КіHець історії прuйшов, як виявилося, з кіHцем культури, а не еKоHомuкu. А kультуpа походить од агpокультури. Примітивістам до роздумів...
01 ноя 2011 {500 просмотров}
Годвин про льокальні спільноти, або племйя vs н-ація Цитуючи Годвина, міркування про спільноти свободу та автентичність
Цитуючи теоретика а-н@рхизму Годвина: "Те все зло, що повйязане з д-ерж@вою як такою, надзвичайно зростає, якщо вл@да шириться на великий простір, і насупроти того, слабне, якщо вона обмежена невеликим володінням... Поміркованість та дешевизна живуть тільки в невеликих колах" Єднати людей у шось більше, ніж їхнє рідне "село" - завжди штучно та призводить до маніпуляцій і п-римусу, тому така спільнота як н-ація є штучна. Про свободу, що нею люблять козиряти "н-ацівонали", тут і казати годі. То ...
19 апр 2011 {528 просмотров}
Невільник, повелитель та вільна людина Про уявний та справжній антагонизм
Раб і рабовласник - насправді не супротивники одне одному - навпаки, вони доповнюють одне одного, як подружжя. Навіть коли раб повстає, то його мета - побороти не рабовласництво, як явище, а свого конкретного рабовласника; й тільки на те, щоб самому стати ще лютішим (часто колективним) пригнічувачем і компенсувати своє приниження. Раб і рабовласник не можуть жити одне без одного в тому глузді (сенсі), що їхня психологія схожа: від потягу підкорятися до бажання підкоряти - один крок. Про це свідч ...
22 мар 2011 {709}
Хто є супротивник анархії?
Супротивниками анархії є не тільки панівні верстви, а взагалі люди, що мислять по-етатистському й патерналістському. Й таких людей може більше якраз серед так званих "пригноблених виробничих кляс". Ніяких кляс давно не існує, це рудимент ХІХ століття, - а існують люди з різними ціннісними засадами. Штучний застарілий поділ на кляси ніякого виходу на проблему не дає. Вільне чи підневільне світовідчування не має прямої залежности від соціяльного стану й "клясової приналежности". Паразитарний спосі ...
04 мар 2011 {492}
Анархо-примітивізм і анархістська критика
Анархо-примітивізм і анархістська критика ahapxia September 1st, 16:10 Написав semixhalf 27.08.2010 Що таке примітивізм? Вікипедія дає нам таке означення: "Анархо-примітивізм — це анархістська критика джерел і досягів цивілізації". На мій погляд це досить точна характеристика цієї досить молодої течії анархізму (якщо починати відлік з моменту публикацій творів марксиста Фреда Перельмана). Анархо-примітивізм, попри свій молодий вік, уже встиг знайти велику кількість я ...
03 сен 2010 {744}
Сила і влада
Сила - це природній механізм, що рухає життя. Заперечувати застосунок сили, це ввергати анархізм у болото порожніх абстракцій про ідеальне й нездійсненне. Влада - це примус, що тримається не на природній силі, а на брехні й ошуканстві. Саме з того часу, коли в людському суспільстві почали панувати не найсильніші фізично й розумово, а найбрехливіші й найпідступніші - саме тоді й почалася первісна структуризація й формалізація суспільства, що призвела до того, що тепер зветься політичною владою т ...
29 авг 2010 {681}
Оновлено розділ "Фото"
В розділі "Фото" оновлено підрозділ "Малюнки". Запрошуємо до перегляду й удячні всім, з чиїх джерел ці малюнки взято
29 авг 2010 {452}
АНАРХІЯ: ПИТАННЯ Й ВІДПОВІДІ Боб Блек
АНАРХІЯ: ПИТАННЯ Й ВІДПОВІДІ 1. Що таке «анархізм»? Що таке «анархія»? Хто такі «анархісти»? Анархізм - це ідея про те, як найліпше жити. Анархія - це спосіб життя. Анархізм - це ідея про те, що влада, уряд і держава - не потрібні та шкідливі. Анархія - це суспільство без керівників-володарів. Анархісти - це люди, що вірять в анархізм і хочуть жити в анархії, як колись жили наші пращури. Люди, що вірять в уряд (як то ліберали, консерватори, соціялісти або фаwuсти) звуться «етатистами» ...
06 авг 2010 {14285}
Боб Блек Рецензія на Конана
Боб Блек Рецензія на Конана Ми пішли подивитися “Конана-варвара” на дешевий денний сеанс; людей було повно. Картина, без сумніву, надихне критиків на водоспади поблажливости, не те щоб зовсім незаслуженого, але мені вона сподобалася більше, ніж будь-яка рецензія, яку ви маєте шанс прочитати (рахуючи й цю). Дозвольте мені пояснити всезнайкам декілька моментів. Рецензент у герстовськім журналі називав Кона­на “героєм із комікса”, але цей опис брехливий і всього лише показує межі ерудиції автор ...
01 авг 2010 {517}
Розмова з Джоном Зерзаном
анархо-примітивізм Інтерв'ю з Джоном Зерзаном Зелений Примітивізм Журналіст G Sampath Неділя, 20 Грудня, 2009 Фільософ-анархіст Джон Зерзан уперше став відомий широкій громадськості завдяки статті в New York Times, опублікованій 199 року, в якій він виразив слова підтримки автору Анти-технольогичної доктрини, Теду Катчинському, що відомоміший як “Унабомбер” (Unabomber). З тієї миті Джон став ідеологом примітивістського руху в США. В ексклюзивному інтерв'ю DNA він пояснює, чому сучасна цив ...
30 июл 2010 {785}
Споживай, працюй, здохни! Життя в Системі
Споживай, працюй, здохни! Ця стаття з пітерського “З нуля” добре ілюструє розвиток непомірного споживання в суспільстві, а також показує, як людині через мас-медіа нав'язується культ матеріяльних цінностей. Все життя повзти за свої макарони? «Ось купили нову машину – вийшли в люди» – чуєш ти на вулиці, а до того, як купили, мабуть, людьми не були. Бачиш величезні стяги реклям косметики й мобільних телефонів. “Штовхни ближнього – плюнь у нижнього” – заповідь, що продиктовано від дер ...
30 июл 2010 {522}
Що таке анархізм Витяги зі статті В. Чорного
"ЩО ТАКЕ АНАРХІЗМ Людям, що звикли до держави, важко зрозуміти, як є образливо для вільного, гордого індивіда звертатися з найдрібніших питань по дозвіл б'юрократа або навіть звірятися із запорошеними кодексами законів, що їх склали ці б'юрократи. Як є для нього образливо жити в постійній залежності від думки більшости або, тим паче, просто найгаласливішої фракції в парляменті. Як йому осоружно йти за натовпом, в якому втрачається його індивідуальність. Демократія підриває мораль і відпо ...
28 июл 2010 {831}
Анархо-індивідуалізм
Анархо-індивідуалізм (або індивідуалістичний анархізм, також індивідуальний анархізм) (від грець. — безвладдя; лат. individuum — неподільне) — це один із напрямів анархізму, що метою його є встановити анархію, тобто безвладне суспільство, що в ньому відсутня гієрархія та примус. Базовий принцип традиції індивідуаліс­тичного анархізму — право вільно порядкувати собою, що властиве будь-якій людині від народження незалежно від його статі. Індивідуалістичний анархізм є традицією думки в рямцях ан ...
28 июл 2010 {2921}
Анархізм як принцип.
Гонитва за символікою, самоцільний потяг єднатися до гурту однодумців та тотальна віртуалізація суспільства призвели до того, що анархізм перетворився на одну з багатьох ідеольогичних доктрин, а її адепти вірять, що якимось чарівним чином усі люди разом прокинуться й повірять у справедливість цієї конкретної доктрини. В цьому, знов таки, немало допомогли симпатії до "лівини" в анархічному таборі, з їхнім "казковим" доктринерством" та непримиренним догматизмом. Це все р ...
26 июл 2010 {526}
"Дракон" мультфільм про спокусу влади
Для тих, хто не має змоги подивитися мультфільм. Азія. У замку живе дракон, що панує над навколишніми селами й за допомогою своїх митарів жорстоко визискує селян. Час од часу з'являється якийсь воїн, що кидає виклик драконові й іде до замку. Головний слуга щоразу ввічливо запрошує чергового воїна. Але по деякім часі головний слуга дракона оголошує, що "бунтаря переможено, хай живе дракон". Так триває кілька разів. Один маленький хлопчик-селянин вирішує сам перемогти дракона, знаходить ...
26 июл 2010 {688}
Соціялізм - друг капіталізму
Коли з'явилася Система, то вона незабаром поділилася на дві частині - капіталізм та соціялізм. І кожній людині було дано вибір - або ставай успішним капіталістом і визискуй, або - як не можеш - іди в трударі-соціялісти й канюч примарні права в капіталістичних господарів. Але все одно ти в системі й бути поза нею не маеш права. Більшість теперішніх ідеологічних рухів можна поділити на соціял-рухи (всі типи соціял - "...істів" та "...-ал"-соціялістів" і всіх "червоних ...
24 июл 2010 {448}
Більшовизм сьогодення
Спостерігаючи за діяльністю теперішніх суспільних рухів та ідеологічних організацій виглядає, що всі вони мають більшовицьке єство. Всі ці рухи, хай з якими прапорами вони маршують ( і що найприкріше - з чорними також) - фактично змагають за диктатуру власної керівної верхівки, або за диктатуру власних догматичних ідей, що їх вони хочуть упроваджувати насильно, заразом тотально винищуючи альтернативні ідеї. Бо, по суті, ці всі огранізації - від украй правих до вкрай лівих - сповідують революційн ...
23 июл 2010 {521}
АНАРХІЗМ "ЗПРАВА"
Анархізм узагалі (а анархо-примітивізм та індивідуалізм особливо, як, певно, єдино можливі форми анархізму, бо комуни й синдикати - це та ж держава, а "червоно-чорні" анархісти, крім моднього тепер "антифа", мало чим цікавляться й формально мало чим різняться від своїх так званих "фа" опонентів) дає відповідь щодо розв'язку більшости проблем сьогочасного людства. Проте певні проблеми все таки лишаються - й ці проблеми криються в непослідовності та в "протилежно ...
22 июл 2010 {1376}
Фантом клясової боротьби
Читавши критику соціял-анархиста про яловість (безплідність) анархо-примітивізму, відчуваєш справедливе обурення, бо це критика фетишизму проти тих, хто хоче відчути подих волі. Тож доречно сказати про яловість "чорно-червоних" соціял-анархізмів, з їхньою засадничою ідеєю - клясовою боротьбою. Ще анархист Гордин у своїх пізніх дописах казав, що клясові суперечності є поверхневими, й незначними, бо кляса походить від ріжновиду професійної спеціялізації й тому не має глибокого коріння ...
22 июл 2010 {461}
Афоризми (оновлено)
Анархія – мати порядку! Жозеф Прудон. Свобода неподільна: її не можна обмежити, не вбивши цілком. М.А. Бакунин. На лихо, ще є люди, що не бачать ріжниці між суспільством і державою. П.А. Кропоткин. Обдурення так і матиме місце, доки кожний не навчиться розв'язувати свої проблеми самотужки. П.А. Кропоткин. Свобода – не іменинний подарунок: її нікому не дають, її треба взяти. П.А. Кропоткин. Взаємодопомога – чинник еволюції. П.А. Кропоткин. Ми не боїмося руїни. Ми несемо н ...
23 июл 2010 {9401}
"По вогонь" Жозеф Роні тема: примітивізм
По вогонь Жозеф Роні Повість відомого французького письменника Жозефа Роні-старшого (1856-1940) переносить нас на десятки тисяч років назад, у кам'яний вік. Образно й захоплююче змальовує автор сповнене пригод і тривог життя доісторичних людей, змушених вести повсякденну сувору боротьбу з грізними силами природи, з лютими хижаками, з ворожими племенами. http://www.ukrcenter.com/library/read.asp?id=4685
21 июл 2010 {463}
Лінкола, Каарло Пенті Материал из Википедии
Каарло Пенті Лінкола (фин. Kaarlo Pentti Linkola, род. 7 грудня 1932 року, Гельсинки, Фінляндія) - відомий фінський радикальний енвайронменталист, що його деколи звинувачують в екоfаwизмі Бувши популярний у Фінляндії та широко відомий за кордоном, прославився своїми працями в царині захисту довкілля, де в її руйнації винує як людство загалом, так і окремі людські співтовариства. Будучи мізантропом, Лінкола вніс істотний внесок у розвиток ідей деіндустріялізації, пропонуючи використовувати ге ...
21 июл 2010 {508}
Анархо-примітивізм та зелений анархізм що це таке
Зелений анархізм Зелений анархізм — один з напрямів в анархізмі, що робить акцент на проблемах охорони навколишнього середовища. На сьогоднішній день можна виділити такі важливі напрями в ньому як соціяльна екологія й анархо-примітивізм. Багато прихильників зеленого анархізму і примітивізму розглядають як основоположника їхніх сучасних поглядів Фреді Перелмана. Серед відомих сучасних авторів, що підтримують зелений анархізм, можна назвати прихильників технологічного розвитку Мюрея Букчина, Ж ...
21 июл 2010 {659}
Анархо-індивідуалізм Що це таке
Анархо-індивідуалізм Анархістський індивідуалізм включає декілька традицій, які обстоюють ідею про те, що «індивідуальну совість і переслідування особистого інтересу не повинно бути обмежено ніяким колективом або органом державної влади». Анархо-індивідуалізм підтримує ідею власности, яка утримується індивідом для себе, є приватною. Це радикально відрізняє індивідуалістів від соціялістів/ колективистів/ коммунистів/ коммунитаристів, які виступають проти даного підходу, до цього одні з яких в ...
21 июл 2010 {726}
Вовк Ларсен "Морський вовк" Джека Лондона тема: індивідуалізм
Морський вовк -роман Джека Лондона 1904 року Дія роману відбувається в кінці XIX — початку XX століття в Тихім океані. Гемфрі Ван-Вейден, житель Сан-Францисько, письменник, відправляється на поромі через затоку Золоті Ворота відвідати свого друга і по дорозі потрапляє в корабельну аварію. З води його підбирає капітан промислової шхуни «Примара» (англ. — Ghost), якого всі на борту звуть Вовком Ларсеном Ларсен на невеликій шхуні з командою в 22 особі відправляється заготовлювати шкури морськ ...
21 июл 2010 {6889}
Джон Рембо Давида Морела ("Перша кров") тема: індивідуалізм
Рембо Книга починається з того, як Рембо, ветеран війни у В'єтнамі, мандрує повз Медисон, штат Кентукі. Його підібрав місцевий шериф Тисел і вивіз за міські межі. Що Рембо неодноразово повертався назад, Тисел заарештовує його й везе в поліційну дільницю. Його звинувачують у бродяжництві й опорі під час арешту і засуджують до 35 діб арешту. Будучи в пастці, в середині холодних, мокрих, дрібних камер-кліток, Рембо згадує свої дні в полоні у В'єтнамі, й починає битися з поліцаями, коли ті намага ...
21 июл 2010 {748}
Джон Зерзан тема: примітивізм
Джон Зерзан (англ. John Zerzan, 1943) — американський філософ-примитивист (див. анархо-примітивізм) соціолог, один з основних представників примітивізму. Народився на початку сорокових років, активно працює й понині. Юность і освіта Народився в Сейлемі, столиці Орегону й північно-східньому передмісті Бостона в сім'ї небагатих емігрантів з Чехословаччини. Практично все життя прожив в Орегоні. Вчився в Стенфордськім Університеті, потім отримав ступінь магистра ("Master's degree" - ...
20 июл 2010 {507}
Макс Штирнер (оновлено) тема: індивідуалізм
Макс Штирнер (1806-1856), псевдонім Каспера Шмідта, – німецький філософ-ідеаліст, засновник анархічного індивідуалізму, примикав до молодогеґеліянців. 1845 видав книгу «Єдиний і його власність», в котрій розвинув систему анархізму. Єдина реальність, за Штирнером, - це «Я», еґо, а ввесь світ – його власність. Поняття моралі, права, закону, суспільства тощо відкинуто й оголошено «примарами». Штирнер уважав, що цим він звільняє індивідуальне сприйняття від «соромлячого лушпиння». Кожен сам є дже ...
20 июл 2010 {2282}